شش نکته برای درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت؟ درمان بیماری های کلیوی اغلب یک فرایند طولانی، بیرون کشیده شده، و خسته کننده.پاداش هستند آنی نیست. در حال تهاجمی در مورد درمان خود را می تواند تفاوت بین شما به مرحله CKD 5 پیشبرد، و قادر بودن به کنترل بیماری مزمن کلیه در مراحل 1 تا 4. در زیر شش راهنمایی برای درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت، به امید آن می تواند شما را در حدی کمک .

کنترل قند خون 1. اکید می توانند تا حدی معکوس hyperfiltration گلومرولی (یک روند غیر طبیعی است که در کلیه ها از بیماران مبتلا به دیابت رخ می دهد)، به تاخیر توسعه آلبومینوری / پروتئینوری، کاهش سطح پروتئین اگر آن را در حال حاضر توسعه یافته، و کاهش کاهش GFR . یکی از آزمون برای ارزیابی کنترل دیابت انجام thehemoglobin سطح A1C است. سطح A1C هدف برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه ممکن است متفاوت از جمعیت به طور منظم، و این چیزی است که شما نیاز به صحبت با نفرولوژیست خود است.

2. اگر شما دارای فشار خون بالا، مطمئن شوید که آن را در محدوده هدف کنترل می شود. این امر تحت 140/90 برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه به عنوان در موضوعات دستورالعمل باشد.

3. برخی داروها مانند مهارکننده های ACE و ARBs ممکن است برای حفاظت از کلیه ها. این داروها فشار خون هستند، اما می تواند در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه استفاده می شود حتی اگر آنها فشار خون طبیعی است. صحبت توضیحات خود را در مورد این.

4. خوردن راست! این امر می تواند یک رژیم غذایی در میوه ها، غلات کامل و سبزیجات کم نمک و گوشت قرمز، و بالا.

5. کلسترول خود را کنترل کنید. شما ممکن است داروهای علاوه بر رژیم غذایی برای این نیاز.

6. تغییر شیوه زندگی به: ترک سیگار، مطمئن شوید که شما با استفاده از الکل فقط در اعتدال، و از همه مهمتر، ورزش.

فوق شش راهنمایی برای درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت، اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان این بیماری، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/diabetic-nephropathy-treatment/680.html





:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، بیماری کلیوی ناشی از دیابت، نکاتی برای درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: